• Česky
  • English
  • Deutsch

Housekeeping Manager

Popis

  • objednávky čistících prostředků, efektivní zásobování, měsíční inventury
  • přebírání zboží na sklad (čistící, mycí prostředky, nápoje a potraviny pro minibary) 
  • docházka a rozpisy služeb pro pokojské
  • kontrola dodacích listů s fakturami
  • kontrola a odpovědnost za kvalitu odvedené práce podřízených
  • kontrola práce pracovníků z agentur, regulace množství odpracovaných hodin
  • zajištění odvozu špinavého prádla a o doplnění čistého
  • kontrola čistoty všech prostor (patra, salonky, welness…)
  • vedení porad s podřízenými
  • řešení personálních záležitostí s HR či ředitelem
  • podíl na víkendových službách
  • spolupráce s recepcí a dalšími odděleními
  • zajištění dekorací pro hotel, dárků pro zaměstnance a drobných nákupů pro hotel

Požadujeme

  • předchozí praxi na obdobné pozici
  • zkušenost s vedením týmu a zpracování související administrativy
  • schopnost motivace týmu k co nejlepším pracovním výsledkům
  • zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost, časovou flexibilitu
  • příjemné a nekonfliktní vystupování
  • komunikativní znalost angličtiny, příp. němčiny + čeština

Nabízíme

  • odpovídající mzdu (13x)
  • zajímavé benefity
  • příjemné prostředí 4* mezinárodního hotelu v centru Prahy

 

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pošlete nám Váš životopis:


 


Menu