• Česky
  • English
  • Deutsch

Hlavní účetní

Popis

  • Organizace účetního oddělení a metodické vedení podřízených
  • Nastavování pravidel chodu účetního oddělení
  • Kompletní zpracování účetnictví dle platné legislativy: účtování přijatých a vydaných faktur včetně zahraničních, pokladních dokladů, bankovních výpisů, mezd, interních dokladů, skladových zásob …
  • Řešení problematických účetních operací
  • Příprava vzájemných zápočtů včetně zaúčtování
  • Měsíční kontrola správnosti účtování, kontrola saldokonta
  • Spolupráce při provádění inventur, zajišťování zúčtování jejich výsledků
  • Vyhotovení měsíční a roční účetní závěrky společnosti
  • Vypracování pravidelných reportů pro vedení společnosti
  • Komunikace s odběrateli, dodavateli a dalšími externími subjekty (FÚ, banka, Celní úřad, …)
  • Organizace platebního styku společnosti
  • Evidence majetku společnosti – zařazování, vyřazování, prodej, účtování odpisů
  • Vypracovává přiznání k DPH včetně KH a SH, silniční dani a spotřebním daním
  • Příprava podkladů pro DPPO
  • Zpracování statistických výkazů pro ČSÚ a výkazů INTRASTAT
  • Spolupráce s auditorem a daňovým poradcem společnosti, příprava podkladů pro audit
  • V případě potřeby plnění úkolů zadaných vedoucím pracovníkem, které neobsahuje tato pracovní náplň, ale souvisí s pracovním zařazením zaměstnance a druhem sjednané práce

Požadujeme

  • Znalost podvojného účetnictví
  • Kompletní účetnictví včetně závěrek
  • Schopnost zcela samostatné práce
  • Předchozí praxe na pozici finanční účetní min. 3 roky
  • Zkušenost s prací v jakémkoliv účetním programu
  • Aktivní znalost MS Excel
  • Uvítáme znalost SAP (příp. zaškolíme)

Nabízíme

  • Samostatnou práci s možností nastavení vlastních pravidel
  • Odpovídající mzdové ohodnocení s dalším zvýšením
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Stravenky
  • Samostatnou kancelář
  • Pracoviště Praha 9

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám Váš životopis:


 


Menu