• Česky
  • English
  • Deutsch

Asistentka personálního oddělení

Popis

  • organizační a administrativní podpora celému personálnímu oddělení
  • „pravá ruka“ HR manažerky
  • zpracování personální administrativy, směrnic, stanovisek atd.
  • obstarávání datové schránky
  • kontakt s uchazeči o práci (převážně telefonicky), příprava výběrových řízení, pomoc s inzercí
  • kontakt se spolupracujícími advokátními kancelářemi a vedením společnosti

Požadujeme

  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
  • předchozí praxi v administrativě
  • komunikační dovednosti, ale i ochotu pečlivě plnit administrativní úkoly
  • velkou výhodou je znalost němčiny
  • přátelskou, bystrou a vstřícnou osobnost
  • uvítáme nástup co nejdříve

Nabízíme

  • rozmanitou práci v příjemném a neformálním kolektivu úspěšné společnosti
  • možnost proniknout do problematiky lidských zdrojů
  • nástupní mzda cca 30-35.000,- Kč
  • smlouva na dobu neurčitou
  • 13. mzda
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenky
  • sleva na zboží
  • možnost dalšího vzdělávání

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám Váš životopis:


 


Menu