• Česky
  • English
  • Deutsch

HR Specialist – Team Lead

Vaším úkolem bude zejména zastřešení a vedení malého personálního týmu (2 pracovníci), komunikace s personálním úsekem na centrále společnosti zajištění procesu náboru a výběru zaměstnanců a zpracovávání personálních podkladů v rámci personální administrativy.

Náplň práce

  • zajištění komunikace v oblasti běžné personální a administrativní agendy se mzdovou účtárnou a s dalšími odděleními personálního úseku centrály
  • zajištění procesu náboru a výběru nových zaměstnanců – až 50% pracovní náplně (zajištění inzerce, zpracovávání žádostí o zaměstnání, komunikace s uchazeči, správa databáze uchazečů (SAP), koordinace pohovorů příp. účast na pohovorech, supervize výběrových pohovorů na pobočkách atd.)
  • podpora náborových aktivit (např. organizace náborových dnů, účast na veletrzích práce)
  • příprava pracovních smluv a kontrola úplnosti personálních podkladů
  • evidence dokumentů důležitých pro zúčtování mezd a jejich předávání mzdové účtárně
  • kontrola zúčtování cestovních náhrad

Požadujeme

  • SŠ/ VŠ  
  • praxe v oblasti personalistiky nejméně 3 roky
  • zkušenost s vedením malého týmu
  • dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • velice dobré komunikační schopnosti
  • vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
  • pečlivost, samostatnost
  • znalost cizího jazyka výhodou
  • v případě zájmu nám zašlete Vaše CV v češtině

Nabízíme

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • zaměstnání v úspěšné, rychle se rozvíjející společnosti
  • přátelský tým
  • dobré mzdové podmínky, 5 týdnů dovolené a další benefity
  • místo výkonu práce: Kladno
  • nástup kdykoliv

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám Váš životopis:


 


Menu